.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نظرتان چیست که دیگر گوشی خود را از جیب خارج نکنید و تمام کارهایتان را روی پوست دست خود و تنها با یک دستبند اجرا کنید، بله هیجان انگیز است. نام این ابزار پوشیدنی Cicret Brancelet می باشد که کاملا مشابه با دستبندهای سلامت سونی خواهد بود.

Cicret تجهیز شده به یک پیکو پرژکتور و8 حسگر مجاورت خطی است که ساعد دست شما را شناسایی می کند و روی دستتان یک رابط کاربری اندرویدی را نمایش می دهد تا با استفاده از این سنسورها ساعد شما به یک صفحه لمسی تبدیل شود. این دستبند از حسگرهای دیگر مانند شتاب سنج و ویبره و LED هشدار دهنده نیز بهره خواهد برد تا با استفاده از شبکه های WiFi و یا بلوتوث شما را به اسمارت فون متصل می کند.

انتظار حافظه ی 8 و 16 گیگابایت در کنار این قابلیت ها انتظار بی جایی نمی باشد. به گفته ی این شرکت قابلیت استفاده در آب هم کمک شایانی به انقلابی شدن این محصول داشته است.

در ویدئو تبلیغاتی، به وبگردی، ایمیل و چک کردن پیامک ها اشاره کرده است ولی به نظر می آید کاری نباشد که نتوانیم با این محصول رویای انجام دهیم. گفته می شود که این محصول تا 2 سال آینده و با قیمت 400 دلار وارد بازار عمومی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

برخی شرکت‌های فناوری برای کاهش هزینه‌ گران خرید کارتریج و از دست ندادن بازار، چاپگری تولید کرده‌اند که نیاز به تعویض کارتریج ندارد خرید کارتریج جدید یا شارژآن برای پرینترها به خصوص پرینترهای جوهرافشان همیشه  ازجمله هزینه‌هایی است که  دارندگان پرینتر هر چند وقت یک بار باید پرداخت کنند برای همین منظور  بعضی از  شرکت‌های فناوری جهت  کم کردن این قبیل  هزینه‌ ها،دستگاه پرینتر جدیدی تولید کرده‌اند که احتیاجی  به عوض کردن موادمصرفی آن ندارد.همه میدانیم که شارژمجدد کارتریج سبب کاهش عمر دستگاه می شود اما این آگاهی هرگز نتوانست برهزینه های بالای موادمصرفی را کم کند.

 به تازگی پرینتر جدیدی توسط شرکت اپسون وارد بازار شده است که احتیاجی به کارتریج و حتی شارژ آن ندارد وحتی برعکس پرینتر های جوهرافشان قدیمی ،مخزن جوهر با بدنه دستگاه یکی شده است.به همین دلیل اپسون ،برای دستگاه های قدیمی روش جدید و البته استانداردی را برای شارژ کارتریج ارائه داده است که با ازمیان برداشتن جوهرهای ناسازگار و غیر استاندارد با پرینتر دیگر به آن صدمه نمی زند.
پرینترهای جدیدی که براین شیوه عرضه می شوند با استقبال خوبی مواجه شده‌اند که دلیل آن تنها صرفه‌جویی چشمگیر در هزینه‌های چاپ است.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

به نظر می آید سامسونگ دیگر قید گوشی با سیستم عامل اختصاصی خود را زده است و تمرکز خود را روی محصولات دیگر بازار گذاشته است. این بار تایزن را روی دوربین عکاسی NX300M خواهید دید.

سامسونگ همیشه تلاش خود را برای مستقل شدن از شرکت های وابسته انجام داده است. شاید اولین قدم آن هم سیستم عامل اندروید باشد که سامسونگ را بسیار زیاد به گوگل وابسته کرده است و در همین راستا این کمپانی روی سیستم عامل اختصاصی خود با نام تایزن کار می کند و چند باری هم وعده عرضه اسمارت فونی با این سیستم عامل داده شده است که تا الان نتیجه ای گرفته نشده. حال خبری از وبلاگ سم موبایل، یکی از نزدیکان به سامسونگ منتشر شده که نشان از یک دوربین عکاسی با سیستم عامل اختصاصی سامسونگ می دهد.

این دوربین از دسته ی دوربین های بدون آینه خواهد بود اما اطلاعاتی از زمان رونمایی این محصول وجود ندارد ولی می توان وجود این دوربین را در نمایشگاه CES 2015 قطعی دانست.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

شرکت سوئیسی داکودا با شعار « کوچک ترین اسکنر بی سیم دنیا » اسکنری به نام PocketScan به بازار ارئه کرده است که قابلیت های آن باعث فروش 250 هزار دلاری آن در سایت کیک استارتر شده است.بر همین اساس این شرکت هدف مالی دوم خود را روی 500 هزار دلار قرار داده است.

اندازه این اسکنر 50x27x20 میلی متر است و وزنی حدود 85 گرم دارد که واقعا اسکنری کوچک است!
پاکت اسکن، روی سند چاپی حرکت می کند و با استفاده از تکنولوژی OCR، متون، تصاویر، دست نوشته ها و جداول را طبق ادعای این شرکت تا 400 dpiاسکن می کند. متون در قالب Word و جداول در قالب Excel ذخیره می شوند. اطلاعات اسکن شده به وسیله بلوتوث می تواند به دستگاه مورد نظر منتقل کرد.

قابلیت های دیگر این اسکنر امکان اسکن اسناد در حالت کم نور و البته نهایتا تا سایز A3 می باشد.
نرم افزار SLAM Scan که در کنار این اسکنر ارائه شده، قابلیت های آن را کامل می کند. این نرم افزار قوانین روبوتیکی اسکنر را با آنالیز آنی تصاویر ترکیب می کند و یکپارچه شدن آن با پایگاه داده  ای که تا 198 زبان دنیا، علاوه بر انگلیسی را پشتیبانی می کند باعث کامل تر شدن این ترکیب شده است.

پاکت اسکن، با هر بار شارژ باتری می تواند تا چهارصد اسکن را انجام دهد و با سیستم عامل های مختلف ویندوز، مک و iOS کار می کند و قیمت آن در بازار حدود 149 دلار است.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

با توجه به اخبار غیر رسمی که منتشر شده است به نظر می آید با یک گوشی میان رده با همان چهره قدیمی لومیا طرف هستیم. این اطلاعات نشان از سخت افزار متوسط اسنپ دراگون 200، دوربین 5 مگاپیکسلی، نمایشگر 4 اینچی با دقت 235 پیکسل می باشد.

این طور که انتظار می رود این گوشی از نسخه دو سیم کارته هم بهره خواهد برد. ابعاد این اسمارت فون 118.1*64.7 می باشد و در کنار یک باتری BX-5J که بعد از آزمایشات انجام شده در هند مورد قبول این شرکت واقع شده، استفاده خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

شاید بتوان بهترین قابلیت اینستاگرام را فیلترهای متفاوت و مختلف که هر کدام وجه خاصی را به عکس می دهند دانست. از 2 سال پیش تا دیشب تعداد این فیلترها تغییر نکرده بود و بلاخره با یک بروز رسانی کم حجم قابلیت های این شبکه بهتر و بیشتر شد.

شب گذشته اینستاگرام 5 پوسته ی جدید را به موجودی فیلترهای خود اضافه کرد. در همین راستا و برای بهبود رابط کاربری به شما اجازه مدیریت این فیلترها داده شد و شما می توانید فیلترهایی را که استفاده نمی کنید از دید خود خارج کنید.

همچنین در نسخه بروز شده این اپلیکیشن در سیستم عامل IOS ما شاهد پشتیبانی از ویدئوهای اسلوموشن یا همان آهسته که توسط محصولات اپل قابل ضبط می باشند هستیم تا دیگر نیاز به تبدیل ویدئو کلیپ های آهسته و خروجی گرفتن آن برای بارگزاری در اینستاگرام نباشیم.

این بروز رسانی در اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

طی رسم هر سال، گوگل لیست کلماتی که در سال 2014 بیشترین جستجو را داشته اند منتشر کرد. در این لیست گروه های مختلفی از قبیل: افراد، ویدئوها، اخبار و لوازم الکترونیکی وجود دارد که ما به بخش لوازم الکترونیکی آن می پردازیم.

در این فیلد بیشترین سرچ انجام شده مربوط می شود به دست پخت اپل یعنی آیفون 6 که نشان از جذابیت این محصول می دهد. در رده دوم و سوم نیز به ترتیب گلگسی اس 5 و نکسوس 6 محصول خود گوگل قرار گرفته است.

همان طور که قابل توجه هست تنها محصول غیر اسمارت فونی که وجود دارد کنسول بازی مایکروسافت می باشد که در رده هفتم قرار گرفته است. اگر لیست سال قبل را هم مشاهده کرده باشید می دانید که آیفون 5 اس اپل در سال قبل نیز توانسته بود در صدر و به عنوان پرجستجوترین کلمه قرار بگیرد. البته خبر بد هم برای اپل داریم. خبری که اپل هیچ اعتقادی به آن ندارد، در فیلد ویدئوها "تست خم شدن آیفون 6 پلاس" در رتبه پنجم قرار گرفته است.

برای اطلاع از جزئیات این خبر به این لینک وارد شوید.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

نخستین لباس چهار بعدی جهان توسط یک استودیوی آمریکایی تولید شد. این لباس زنانه جدید با استفاده از نوعی چاپگر سه بعدی ساخته شده است.

این لباس فناورانه می تواند بر اساس سلیقه های مختلف خانمها سفارشی شود.
چاپ این لباس توسط پرینتر سه بعدی که البته کمی هم گران قیمت است، 48 ساعت زمان برده و در آن از اسکن بدن استفاده شده است و هزینه ای حدود 3000 دلار را در بر می گیرد. لباس نهایی دارای دارای 2279 پنل چاپ‌شده است که توسط 3316 لولا به یکدیگر متصل شده‌اند.

شرکت آمریکایی Nervous System واقع در ماساچوست، تولید کننده این لباس، به دلیل امکان تغییر شکل آن، از حالت یک شی فشرده به شکل موردنظر کاربر، آن را چهار بعدی می نامد.
همچنین این شرکت نرم افزار تبلت و گوشی هوشمندی را ارائه داده است که امکان دستکاری لباس‌ها را به کاربران خود می‌دهد. این برنامه می‌تواند الگو، سبک و انعطاف‌پذیری لباس را تغییر دهد.

فرآیند چاپ این لباس، فرآیندی موسوم به «منجمدکردن لیزری گزینشی» نام دارد که در آن از لیزر برای جوش دادن دانه های پودر نایلون استفاده می شود و پودر ذوب نشده را بین فضاهای لباس باقی می گذارد. این پودر بعد از چاپ حذف شده و همین عامل دست کاربر را برای طراحی های پیچیده باز می گذارد.

تولیدکنندگان این لباس امیدوار هستند در آینده بتوانند لباس هایی سفارشی و شخصی سازی شده تولید کنند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

اگر فکر می کنید نیاز به صفحه نمایش اضافه برای کارهایی مانند ترجمه و مقاله نویسی، نیاز قابل قبولی هست، ما هم با شما موافقیم. در همین راستا گروهی از مهندسین اپلیکیشنی را توسعه و طراحی کرده اند با نام Duet که تجربه ای متفاوت از برنامه هایی در این زمینه را به شما می دهد.

شاید بتوان گفت Duet بهترین اپلیکیشین برای استفاده از آی پد به عنوان صفحه نمایش دوم مک بوک می باشد. لذا این برنامه توسط یکی از توسعه دهنده های سابق اپل برنامه نویسی شده است که به گفته این شخص Duet توانایی افزایش حدود 50 درصدی را در راندمان  کاری شما دارد.

نکته قابل توجه این اپلیکیشین سرعت انتقال داده بسیار بالاست که بدون هیچ لگ و تاخیر کار خود را انجام می دهد. شاید بزرگترین ضعف برنامه های ریموت ماند Team Viewer نبودن سرعت مناسب و تاخیر در انتقال اطلاعت می باشد که این برنامه خوشبختانه از این قاعده مستثنا می باشد.

تا به این تاریخ این برنامه روی سایت Duet قرار گرفته است تا بعد از تایید کمپانی اپل در اپ استور هم وارد شود.



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

بلاخره و بعد از رونمایی از سیستم ترجمه آنی اسکایپ با 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی در 5 ماه گذشته، این سیستم با 40 زبان زنده دنیا از امروز فعال گردید.

کاربرانی که در برنامه ترجمه آنی اسکایپ ثبت نام کرده بودند از امروز می توانند از این قابلیت هیجان انگیز استفاده کنند. به مناسبت راه اندازی رسمی این قابلیت مایکروسافت ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرد که در بخش زیر می توانید مشاهده کنید.

به گفته مایکروسافت با گذشت زمان و استفاده مداوم از این سیستم بر هوشمندی این تکنولوژی خواهیم افزود.

برای ثبت نام از این لینک استفاده کنید و اگر علاقه دارید در اولویت قرار بگیرید از کد MTT1724 استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی