.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پس از رونمایی از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، گوگل تصمیم خود را برای عرضه این سیستم عامل در روز 12 آبان گرفته است.

سوم نوامبر روز توزیع نکسوس9 و در اختیار قرار گرفتن این تبلت قوی برای کاربران می باشد. گوگل طی یک پیامی از توسعه دهندگان خواسته تا با تست کردن اپلیکیشین خود روی نسخه ی نهایی پیش نمایش اندروید L یا آبنبات چوبی پیش از آپلود آن روی گوگل پلی، از بی نقص بودن اپلیکیشن های خود اطمینان حاصل کنند.

همچنین گوگل تلاش خود را کرده تا اپلیکیشن های توسعه یافته برای اندروید از الگوی طراحی متریال دیزاین پیروی  کنند. گوگل نرم افزار های اختصاصی خود را نیز به سمت و سوی طراحی اندروید L سوق داده تا کاربران جدا از تجربه متفاوت، یادگیری ساده تری را نیز تجربه کنند. از بهبود های اصلی این سیستم عامل می توان به استفاده از ماشین مجازی ART و یا تعیین اولویت برای نمایش اعلانیه ها اشاره کرد.

کسانی که از محصولات گوگل مانند Nexus5،  Nexsus7، Nexsus4، و.. استفاده می کنند اولین نفراتی هستند که به این آپدیت دست پیدا خواهند کرد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 3 آبان 1393
.

اگر گوشه علاقه ای به دنیای تکنولوژی داشته باشید احتمالا نام استیو جابز را خوب می شناسید. با توجه به بهبود فناوری توسط این شخص و دید متفاوتی که حاصل آن محصولات اپل می باشد. حال ایرون سورکین، فیلم نامه نویس مشهور هالیوودی دست به تولید زندگی نامه استیو زده است.

این فیلم نامه نویس تایید کرده که کریستین بیل در نقش رییس فقید اپل بازی خواهد کرد.

سورکین در این باره می گوید: " بیل کارنامه پر پرو پیمانی دارد و ما بهترین بازیگر را برای بازه سنی خاص نیاز داشتیم و آن کریستین بود. بیل برای بازی در نقش استیو جابز تست و یا مصاحبه ای انجام نداده و تنها دیداری صورت گرفت. "

ایرون سورکین که به نوشتن دیالوگ های بسیار و پشت سر هم در فیلم هایش مشهور است، در فیلم جابز کمی بیشتر خلاقیت به خرج داده و با توجه به گفته هایشان "تعداد جملات بیل در این فیلم احتمالا بیشتر از مجموع جملات یک بازیگر برای سه فیلم متفاوت خواهد بود و صحنه ای نیست که کریستین در آن حضور نداشته باشد."

کارگردان مشهور بریتانیایی، دنی بویل این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 3 آبان 1393
.

شرکت کانن که شاید بیشترین محبوبیتش را از طریق دوربین های عکاسی و ماشین های اداری کسب کرده باشد در نمایشگاه جیتکس امسال بیشترین تمرکز خود را رویپرینترها، اسکنرها، و ابزار های اداری چند کاره خود گذاشته بود.

برای خبر از جزئیات این نمایشگاه باشرکت ایده برتر همراه باشید.

 

کمپانی کانن خبرهای زیادی را در زمینه پرینتر، اسکنر، پلاتر... در غرفه های خود داشت. شاید بیشترین محصولی که توجه همه را جلب می کرد پیشرفته ترین پرینتر های این شرکت می باشد.

پرینتر های خانگی و اداری، چند کاره و تک کاره،جوهر افشان و لیزری... همه و همه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گرفت تا از کیفیت چاپ و سرعت آن با خبر شوند.

در بخشی دیگر پیشنهاد و راهکارهایی برای میدیرت اسناد چه برای مدیران و چه بانکدارن ارائه شد که بازخورد خوبی را از طرف مردم داشت.دستگاه زیر پرینتر چک بانکی می باشد که می تواند داده ها را روی چک بانکی چاپ کند.

شاید یکی از محصولات بسیار جذاب این غرفه پلاتر های سرعت بالا بودند که در زمان کوتاهی می توانستند تصاویر را با کیفیت خوب چاپ کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

جدید ترین دوربین بی سیم دید در شب الکام با کیفیت HD رونمایی شد.

NCC-EWNP 100WH نام آخرین دوربین دید در شب شرکت الکام می باشد که با توجه به آپشن هایی از قبیل: بدون نیاز به سیم، فیلم برداری سیاه و سفید در تاریکی محض با کیفیت بالا، تغییر زاویه دوربین توسط کاربر، میکروفون و اسپیکر، پورت LAN، SD،  Audio و کیفیت اچ دی یا رزولوشن 1280*720 جزء بهترین های باز می باشد.

فعلا خبری از زمان ورود آن به بازار و قیمت نهایی نشده است.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

همانطور که می دانید نسخه اولیه یا پیش نمایش ویندوز10 بعد از گذشت چند ساعت از زمان رونمایی، ارائه شد تا با بازخورد ها و پیشنهاد های کاربران که تا به این تاریخ حدود 1 میلیون نفر می باشد به بهبود این سیستم عامل بپردازد و در طی این خواسته ها ایرانی ها نقش قوی داشته اند و درخواست خود را مبنی بر اضافه شدن تقویم شمسی و دسترسی به ویندوز استور اعلام کرده اند.

در این روز ها کاربران ایرانی تنها یک خواسته از مایکروسافت دارند، "حمایت و پیشتیبانی بیشتر"

طی گزارشی که توسط وب سایت The verge منتشر شده خواسته های ایرانی ها از مایکروسافت در صدر درخواست ها قرار گرفته است.

 

این خبر که نشان از اتحاد یکپارچه کاربران ایرانی دارد، ما را هم خوشحال کرده و برای حمایت بیشتر شرکت ایده برتر پارسیان و تمامی 50 نفر شاغل در آن، در این نظرسنجی شرکت کرده اند و حالا با حدود 5000 هزار رای داده شده، مایکروسافت برای رشد ویندوز استور و درآمدزایی بیشتر برای خود، قریب به یقین با درخواست ها موافقت خواهد کرد.

 

در این خصوص نویسنده مشهور وبسایت Techcrunch می گوید: "اگر مایکروسافت توانسته بود خواسته های پیشین کاربران ایرانی را نادیده بگیرد، نادیده گرفتن این نظرسنجی بسیار دشوار است"

 

به هر صورت امیدوارم هستیم که نتیجه نظرسنجی Uservoice مایکروسافت برای ویندوز10 کاربران ایرانی را خوشحال نگه دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

کمپانی سامسونگ برای حمایت از افراد مبتلا به ابولا، 3000 تلفن هوشمند به ارزش 1 میلیون دلار را راهی کشور های افریقایی کرد.

لیبی، گینه، سیرالئون، این سه کشور افریقایی اولویت کمک های انسان دوستانه از نمام دنیا می باشند. پیرو این اخبار سامسونگ 3000 نیروی غیر انسانی برای ثبت اطلاعات پزشکی در جهت مبارزه با ویروس ابولا در اختیار پرسنل و پزشکان مراکز بهداشتی می گذارد. این اسمارت فون ها از طرف سازمان ملل تجهیز به اپلیکیشن سلامت شده اند.

در آخر برای خانواده هایی که چهارچوب سختی برای جلوگیری از شیوع بیماری را دارند خدمات پیامک رایگان قرار خواهد گرفت. "بعد از اتمام این بیماری خطرناک تمام گوشی ها از بین خواهد رفت" این ادعاء سامسونگ هم دور از انتظار نمی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

همانطور که می دانید جیتکس بزرگ ترین مجمعICT  یا تکتولوژی اطلاعات و ارتباطات خاورمیانه را در شهر دوبی برگذارد می کند.

با توجه به هنرهای اپسون در خصوص دستاورد های تجاری و البته اداری، که بیشتر در ایران با محصولات اداری از جمله پرینتر ها آشنا هستیم،شاهد رونمایی از محصولاتی نوین در غرفه های این کمپانی بودیم.

در اولین بخش پرژکتور تعاملی سری Brightlink که به واسطه ی طراحی متفاوت آن می توانید تصویر را روی هر سطح صافی منتشر کرد.

 

در تصویر زیر افراد با استفاده از قلم های تعاملی با آن کار می کنند.

 

البته این پرژکتور نیاز به پرده را از بین می برد ولی قیمت 2000 دلاری این دستگاه مدیران مدارس و دانشگاه ها را یاد گچ و تخته سیاه کم هزینه می اندازد.

 

 

در بخش بعدی مجموعه ای از پرینتر و لیبل زن های اپسون را مشاهده می کنید لازمه های یک فروشگاه کامل امروزی می باشد.

 

 

در عکس بالا طراحی جدید این دستگاه ها کاملا خود نمایی می کند.

 

تصویر زیر اسکنرهای بایگانی که با سرعت های عالی اسناد را اسکن می کند و حرف اول را در اسکن های اداری میزنند ملاحظه می کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 28 مهر 1393
.

 

سال گذشته،اپل و گوگل برای اولین بار توانستند با پشت سر گذاشتن کوکاکولا به رتبه اول و دوم این لیست برسند.

اینتربرند هفته ی پیش جدیدترین لیست از "بهترین برندهای جهانی" را برای سال 2014 منتشر کرد. در این لیست که شامل 100 کمپانی می شود، اپل توانست با ارزشی 118.9 میلیارد دلاری در قسمت صدر قرار بگیرد و پس از آن گوگل با ارزشی 107 میلیارد دلاری پا به پای اپل حرکت می کند.

اینتربرند سه فاکتور اصلی را در خصوص این رده بندی در نظر میگیرد؛ عملکرد مالی، قدرت تاثیرگذاری در انتخاب خرید، بهبود درآمد ها.

البته این فاکتورها برای بار اول توسط سازمان جهانی استاندارد تاییدیه دریافت کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 28 مهر 1393
.

اگر دنبال لنزهایی با محدوده 50 - 1000 میلی متر هستید پیشنهاد میکنم پول هایتان را جمع کنید.

به ادعای کمپانی Canon رکورد طولانی ترین لنز زوم الترا تله فوتو 4k برای دوربین های تک سنسوره قطع بزرگ توسط این شرکت شکسته شد.

 

پیشرفته ترین لنز کانن را شاید خیلی ها نتوانند در خواب هم ببینند اما دانستن قدرت این لنز خارق العاده برایشان خالی از لطف هم نیست.

 

بذارید با جمله ی کانن درباره ی این لنز شروع کنیم. "طولانی ترین لنز زوم الترا تله فوتو 4k برای دوربین های بزرگ تک سنسوره" که میتواند 20X زوم داشته باشد.

 

 

با توجه به این جمله احتمالا شاهد قوی ترین تکنولوژی روز در آن خواهیم بود.

 

البته به گفته ی کانن این لنز بیشترین میزان بزرگ نمایی را در میان لنزهای سوپر زوم 35 میلی متری دارد که اوایل سال 2015 خودنمایی خواهد کرد.

 

این لنز با قیمت 78 هزار دلار فروش خود را آغاز خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 28 مهر 1393
.

 

همانطور که می دانید کاربران اینترنتی علاقه شدیدی به تست های عجیب و غریب روی اسمارت فون های تازه وارد دارند. از جمله تست خمیدگی گرفته تا شلیک گلوله و نیتروژن مایع که دیگر جایی برای تعجب نکردن در ذهن ما نگذاشته است.

اما اخیرا تست جالبی روی پرچمدار جدید سونی یعنی Xperia Z3 انجام شده که نشان از قدرت و عملکرد عالی این اسمارت فون نشان می دهد.

در این تست کوکاکولا تلاش خود را برای نفوذ به قلب سونی Z3 می کند که مثمر ثمر قرار نمیگیرد و دست از پا دراز تر در گوشه ای جا خوش میکند.

از اینلینکمی توانید مشاهده کنید.

در تست بعدی صبحانه ای متفاوت را خواهید دید. اکسپریا z3 و شکلات صبحانه؛ عالیست نه!

البته لازم به ذکر است که نیازی به نگرانی نیست و پرچمدار سونی سنگ تمام گذاشته است.

از اینلینک می توانید مشاهده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 26 مهر 1393
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی