نمایشگر صنعتی بدون لبه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طراحی و تولید انواع نمایشگر صنعتی، بدون شک یکی از برترین فناوری های حال حاضر است. با وجود مانیتور صنعتی در مراکز تجاری، فروشگاه ها، نمایشگاه ها، سالن های همایش یا فرودگاه و تقریبا هر جایی می توان بیشترین کارایی را از آن ها انتظار داشت.

تنوع میان مونیتور صنعتی نیز بیشتر شده است، به گونه ای که می توانید برای هر بخش نوعی از آن را انتخاب کنید. برخی از این نمایشگرها که در ایجاد ویدئو وال نقش دارند، با نام نمایشگر صنعتی بدون لبه نیز شناخته می شوند.

نمایشگر صنعتی بدون لبه

همانطور که می دانید ویدیو وال، نوعی نمایشگر بزرگ است که از قرارگیری مانیتورهای صنعتی بدون لبه در کنار هم تشکیل شده است.

برای ساخت نمایشگر صنعتی ویدئو وال، نیاز است تا از نمایشگرهایی با کمترین حاشیه و قاب استفاده شود تا هنگامی که در کنار هم قرار می گیرند، تصویر یکپارچه تری بدست آید. به همین دلیل نیز می توان مانیتور خود را در هر اندازه ای افزایش داد و تصویر بزرگتری را در اختیار داشت.

خرید نمایشگر صنعتی بدون لبه

خرید نمایشگر صنعتی بدون لبه

وجود قاب در اطراف مانیتور صرفا نقش محافظت از پنل را دارد که برای مانیتورهایی که بصورت تکی استفاده می شوند مهم است. اما با خرید نمایشگر صنعتی بدون لبه می توان آن ها را در کنار هم قرار داد و تصویر بزرگتری را ایجاد نمود.

در مکان های بزرگ و تجاری، استفاده از نمایشگر صنعتی بدون لبه رواج زیادی پیدا کرده است زیرا به خوبی می تواند محتوای مورد نظر را به مشتری برساند. این گونه از مانیتورها را جزو دسته نمایشگر تبلیغاتی نیز طبقه بندی می کنند.

خرید نمایشگر صنعتی بدون لبه

علاوه بر این، هنگامی که قرار است از این انواع نمایشگر صنعتی بدون لبه در کنار هم استفاده کنید، کنترلرهای مخصوصی به آن ها کمک می کنند تا تصویر را مدیریت کرده و نمایش بهتری داشته باشند.

مجموعه ایده برتر پارسیان در زمینه مانیتورها، به خوبی توانسته در میان رقبا ظاهر شود و به یکی از بزرگترین مراکز خرید نمایشگر صنعتی بدون لبه تبدیل گردد. این مرکز با عرضه محصولات برتر دنیا، توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورد و به آنها اطمینان دهد که همیشه در کنار آنها خواهد ماند.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی