پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-M5694
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون Pro WF-M5694

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ:
20 برگ در دقیقه یک رو، 11 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 
A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-M5694

با استفاده از پرینتر چند کاره اپسون WF-M5694 با پرداخت هزینه برای یک دستگاه، از امکانات چهار دستگاه مختلف به صورت یکجا بهره مند شوید! این پرینتر که از سری پرینترهای جوهر افشان و سیاه و سفید شرکت اپسون است، علاوه بر پرینت امکان کپی، اسکن و فکس را نیز به شما می دهد.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-M5694

در پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-M5694 از یکی از تکنولوژی های به روز در دنیای چاپ جوهر افشان (PrecisionCore) استفاده شده که باعث مصرف انرژی کمتر تا 70 درصد نسبت به پرینترهای هم رده و ارائه کیفیت چاپی فوق العاده در مقایسه با پرینترهای لیزری شده است. از این جهت می توان این پرینتر را یکی از کم هزینه ترین پرینترهای جوهر افشان موجود در بازار دانست.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-M5694

کیفیت چاپ یکی از مشخصه های اصلی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-M5694 است که باعث شده تصاویر و به خصوص متن های چاپ شده با این پرینتر از شفافیت، میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردار باشند. پس اگر کیفیت در پرینت و کپی سیاه و سفید برای شما اهمیت ویژه ای دارد و از خرج های زیاد پرینترهای لیزری خسته شده اید، این پرینتر اپسون EPSON گزینه ایده آلی برای شما می باشد. لازم به ذکر است که رزولوشن چاپ پرینتر چهار کاره اپسون WF-M5694 برابر با 2400*1200 dpi است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-M5694

در کنار کیفیت عالی، باید به سرعت چاپ مناسب پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-M5694 نیز اشاره کنیم. سرعت چاپ های متوالی این پرینتر در حالت یک رو برابر با 20 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 11 برگ در دقیقه می باشد. بنابراین می توان بر روی این پرینتر جهت انجام پرینت های متوالی در تعداد کم و متوسط حساب باز کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که سرعت کپی های متوالی این دستگاه نیز برابر با 19 برگ در دقیقه است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون WF-M5694 توانایی انجام 45000 پرینت در ماه را دارد، اما از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر جوهر افشان چهار کاره برای انجام 2500 پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد. به طور کلی چاپگر چند کاره جوهر افشان اپسون WF-M5694 برای استفاده در ادارات و شرکت های کوچک و کسب و کارهایی با حجم کاری کم عرضه شده و نباید ازآن برای انجام کارهای سنگین استفاده شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-M5694

ویژگی دیگر پرینتر جوهر افشان سیاه و سفید اپسون WF-M5694 مجهز بودن آن به اسکنر تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 35 برگ است که امکان تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد را به شما می دهد. این اسکنر با رزولوشن نوری 2400 dpi کیفیت و وضوحی عالی در اسکن را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های اسکنر تعبیه شده در پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-M5694 می توان به سازگاری آن با نرم افزار ادیت عکس اپسون، ذخیره فایل های اسکن شده بر روی سرویس های ابری (شامل ایمیل)، حافظه های USB و ذخیره در قالب فایل های PDF رمزگذاری شده اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-M5694

در چاپگر جوهر افشان اپسون WF-M5694 از یک کارتریج مشکی از سری کارتریج های 792XL استفاده شده است. این کارتریج اپسون Epson ظرفیت چاپی معادل با 10000 برگ دارد و تا آخرین قطره بدون رخ دادن مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت می توانید از آن استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-M5694

سینی اصلی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-M5694 ظرفیت قرارگیری 250 کاغذ را دارد و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در اندازه A4، A6، پاکت نامه، کاغذهای مخصوص چاپ عکس، براق و مات در آن وجود دارد. همچنین ای پرنتر به یک سینی چند منظوره 80 برگی نیز مجهز است.

پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-M5694 از یک سینی 250 برگی نیز پشتیبانی می کند که اگر به تعداد کاغذ بیشتری برای چاپ های خود نیاز داشتید، می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید. با استفاده از این سینی ظرفیت کاغذ این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson به 580 برگ می رسد که برای استفاده های اداری و شرکتی با حجم کاری کم مناسب به نظر می رسد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-M5694

یکی از مشکلاتی که در هنگام خرید پرینتر ممکن است با آن مواجه شوید، نصب و اتصال آن به کامپیوتر و دستگاه های دیگر است. پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-M5694 با امکاناتی که در این زمینه به شما ارائه می دهد، به طور کامل مشکلاتی مانند کوتاهی کابل، دور بودن پرینتر از کامپیوتر و عدم امکان جابجایی آنها و دسترسی سخت به پورت های ارتباطی دستگاه ها را برطرف می سازد. چرا که این پرینتر به وای فای داخلی مجهز است و از امکان اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند. از این جهت قادر خواهید بود تا انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و تمام دستگاه های دارای وای فای را به آن متصل کنید.

علاوه بر اتصال بدون سیم، پرینتر وایرلس دار اپسون مدل Epson Pro WF-M5694 به پورت USB 2.0 نیز مجهز است که از طریق آن می توانید دستگاه های دیگر را از طریق کابل به این دستگاه متصل نمایید. ضمن اینکه این پرینتر از شبکه های کابلی نیز پشتیبانی می کند و امکان استفاده از آن به صورت متصل به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان وجود دارد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-M5694

همان طور که اشاره شد چاپگر چند کاره اپسون WF-M5694 از مودم فکس نیز بهره می برد و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از آن به ارسال و دریافت فکس به صورت سیاه و سفید رنگی بپردازید. این دستگاه با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ عمل ارسال فکس را انجام می دهد و قابلیت ذخیره 550 برگ فکس شده را داراست.

برای دریافتقیمت پرینترهای جوهر افشان و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر چند کاره جوهرافشان اپسون Epson Pro WF-M5694 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید، نظرات خود در رابطه با آن را در سایت ایده برتر با کاربران دیگر در میان بگذارید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-M5694





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 22 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی