پاوربانک تسکو TSCO TP 859L با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک تسکو 859L

وزن: 228 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 2

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 859L

مسلماً دوست ندارید که در حین انجام یک کار مهم باتری گوشی تمام شود! حتی اگر مشغول انجام یک کار روزمره مانند انجام بازی، تماشای فیلم یا گشت زدن در شبکه های اجتماعی نیز باشید، تمام شدن شارژ گوشی موبایل چندان برایتان خوشایند نیست! برای اینکه از این دغدغه راحت شوید، بهتر است تا یک پاوربانک با کیفیت همیشه با شما همراهتان باشد!

پاوربانک تسکو TSCO TP 859L با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به خوبی خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی تان راحت می کند. این پاوربانک دارای باتری لیتیوم پلیمری است و شارژ کامل آن برای سه تا چهار بار شارژ کردن گوشی در طول روز کفایت می کند.

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 859L

نکته قابل توجه در رابطه با پاور بانک تسکو مدل TP 859L مجهز بودن آن به دو درگاه خروجی USB با شدت جریان های 1.0 و 2.1 آمپر است و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. این پاوربانک جریان خروجی را به طور هوشمند و متناسب با نیاز دستگاه شما تنظیم می نماید و به همین دلیل تفاوتی ندارد که از کدام پورت برای شارژ دستگاه مورد نظرتان استفاده کنید. شارژر همراه تسکو TP 859L قابلیت شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، دوربین و دیگر دستگاه های دیجیتال را دارد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 859L

این پاور بانک 10000 میلی آمپری دارای دو درگاه ورودی از نوع micro USB و USB Type-C با حداکثر شدت جریان 2.0 آمپری است که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز بودن به پورت USB-C یکی از ویژگی های مهم این پاوربانک دو پورت تسکو است که بالاترین سرعت و کیفیت در شارژ پاوربانک را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که باتری پاور بانک تایپ سی تسکو TP 859L در عرض 6 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

پاوربانک تسکو TSCO TP 859L با ظرفیت 10000 میلی آمپر

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاوه بر میزان شارژدهی پاوربانک، ویژگی های ظاهری آن نیز برایتان اهمیت دارد، پاوربانک ده هزار تسکو مدل TP 859L برای شما کاملاً مناسب است! این شارژر همراه در رنگ مشکی عرضه شده و بر روی بدنه آن یک نمایشگر LCD برای نمایش میزان شارژ باتری پاوربانک تعبیه شده است. این نمایشگر هم باعث زیباتر شدن شارژر همراه تسکو TP 859L شده و هم شما را در هر لحظه از میزان شارژ باتری دستگاه به صورت دقیق آگاه می کند.

پاوربانک جیبی تسکو TSCO TP 859L با ظرفیت 10000 میلی آمپر از وزن سبک و ضخامت مناسبی نیز برخوردار است و به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید! این پاوربانک 10000 دارای وزن 228 گرم و ضخامت 15 میلی متری است و فضای بسیار کمی از کیف یا کوله پشتی شما را اشغال می کند!

از آنجا که پاوربانک یک دستگاه قابل حمل است، اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین یا وارد آمدن ناگهانی ضربه همواره آن را تهدید می کند و اگر از نوع نامرغوبی باشد، خیلی زود مجبور به صرف هزینه برای خرید یک پاوربانک جدید می شوید! اما از آنجا که بدنه پاور بانک تسکو TSCO TP 859L از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده، دوام و استحکام بالای آن در برابر آسیب هایی که ذکر شد، تضمین شده می باشد!

پاوربانک تسکو TSCO TP 859L با ظرفیت 10000 میلی آمپر

اگر در جستجوی یک پاوربانک زیبا، مجهز به پورت های متنوع و دارای ظرفیت مناسب برای شارژ گوشی در مصارف روزمره هستید، پاور بانک ضد ضربه تسکو TP 859L را مد نظر داشته باشید! برای خرید پاوربانک نیز می توانید به مقاله قبل از خرید پاوربانک بدانید مراجعه کنید. 

همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت پاوربانک تسکو به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً پاوربانک تسکو TSCO TP 859L با ظرفیت 10000 میلی آمپر را از شرکت ایده برتر تهیه کرده و از آن استفاده نموده اید، با ذکر نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر کاربران دیگر را در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود یاری دهید.

پاوربانک تسکو TSCO TP 859L با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 24 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی